fredag, januari 04, 2008

Gitarrhjälte

De flesta spel till vårt Wii brukar jag kunna hålla mig ifrån efter att ha tittat lite på dem för att bekanta mig med dem, men Guitar Hero 3 är klart skoj. Nyss lyckades jag för första gången spika 100% av en låt ("Hit Me With Your Best Shot"). Fast bara på "Easy", då, så jag har en del träning kvar. En del låtar kan jag ta mig igenom även på "Medium", men å andra sidan har jag inte lyckats undvika att bli utbuad innan slutet på alla låtar ens på "Easy" än ("Raining Blood" är svår, exempelvis).

Andra bloggar om: , ,
Technorati Technorati tags: , ,

3 kommentarer:

Anton Ymer (pseudo) sa...

Grattis! GH är fåligt roligt. Jag har GHII till PS2 och spelade mej seg i underarmarna en helg. Jag gissar att jag har lite fördel för jag har spelat gura förut så koordinationen sitter rätt bra när man väl vant sig av med att spela med plektrum.

Hans Persson sa...

Jag spelade gitarr i låg- och mellanstadiet, men det gör nog ingen större nytta längre...

Jenny sa...

Haha, sambon har införskaffat denna nya leksak i mellandagarna... klart roligare än traditionella TV-spel! :)