måndag, mars 09, 2009

Nova SF 18/19

I dag kom nummer 18/19 av Nova SF i brevlådan. Eftersom det är ett dubbelnummer så är det nästan 300 sidor tätpackade med god science fiction av Joyce Carol Oates, Bertil Mårtensson, Jon Courtenay Grimwood och andra. Det här numret innehåller också en artikel av Tom Shippey översatt av mig, vilket är en premiär.

Efter att ha haft samma pris från start till nu annonserar man nu också en höjning av prenumerationspriset efter att nästa nummer kommit ut, så passa på att prenumerera nu! Du får massor av god science fiction för pengarna!

Andra bloggar om: , , , , ,
Technorati Technorati tags: , , , , ,
intressant.se

6 kommentarer:

neofob sa...

På tal om inget så verkar böcker vara framtidens teknik.

Toma sa...

Jag vill också ha Nova SF. Hur eller varifrån kan jag få den? hur mycket kostar den?

Tack

Hans Persson sa...

Klumpigt av mig att glömma länka till Novas hemsida. En prenumeration (fyra nummer) kostar 250:-. Det går även att beställa lösnummer från SF-Bokhandeln.

Toma sa...

Tack.
och en fråga till är den på svenska eller engelska?

Hans Persson sa...

Den är helt på svenska.

Anonym sa...

Beklagligtvis är Novas hemsida inte riktigt up to date för tillfället, eftersom den vänlige hemsidessnickraren har haft trassel med accessen.
Så skulle nånting gå snett är Novas postgironummer 52 80 97-9 och priset är som Hans sa.
Själv är jag faktiskt rätt stolt över det här numret. Och hoppas att någon, någonstans, kommenterar det lite mer utförligt.