måndag, mars 31, 2008

Hela ElfQuest gratis!

Antagligen den första långa serie jag läste efter att ha gjort slut på Tintin var ElfQuest, och den gjorde ett outplånligt intryck. Nu, som en del av trettioårsjubiléet för serien lägger man ut allt material på webben. Allt material. När allt är digitaliserat kommer det att vara över 6000 sidor. Jag har de första åtta böckerna (vilket var allt som fanns när jag köpte dem), och det har kommit mycket sedan dess.

Jag kan inte uttala mig om de senare delarna, men åtminstone de första åtta albumet är riktigt bra. Om du inte redan gjort det så passa på att läsa dem nu!

[Via BoingBoing.]

Andra bloggar om: , , ,
Technorati Technorati tags: , , ,

1 kommentar:

Johan A sa...

Album? Bah! När jag började prenumerera, 1981, var det fortfarande de svartvita tidningarna som gällde. Jag tror att nummer 13 var det första. JO, jag gillade dem. Har inte läst om dem sedan 1983, kanske dags för det snart...