söndag, november 18, 2007

NaNo-fikat blev det inte mycket med

I dag hade jag utlyst ett nytt fikamöte för dem som skriver NaNoWriMo men det visade sig att det bara var jag som dök upp. Som tur var hade jag min bärbara dator med mig så jag kunde sitta och skriva medan jag fikade, så det var väl använd tid i alla fall. Eftersom jag fortsatte att skriva lite när jag kommit hem så hamnade jag en bit över en normal dagsranson, och ligger nu nästan en dag före det planerade schemat.

Nu har jag till slut kommit till skott och haft ihjäl en person. Han hittades i morse hängande i ett snöre från lampkroken i taket i sitt sovrum. Nu återstår det bara att lista ut vem som är skyldig till detta. Jag tror mig veta, men det har jag å andra sidan trott förr, och den personen jag trodde då är just nu befriad från misstankar. Vi får se om jag lyckas hålla fast vid den nuvarande planen eller om den ändrar sig fler gånger.

Andra bloggar om: , , , ,
Technorati Technorati tags: , , , ,
intressant.se

Inga kommentarer: