torsdag, december 04, 2008

Världens lägsta timlön?

Som den minnesgode läsaren kan erinra sig skrev jag för länge sedan att jag hade lagt in en googleannons i vänsterspalten. I och med slutet på november (det vill säga efter 15 månader) så har annonserna slutligen visats så många gånger att det ska utbetalas pengar. För att Google ska slippa tjafsa med småsummor så får man vänta på sina pengar tills man skrapat ihop $100 totalt, nämligen.

Det borde innebära att jag nu tjänat fantastiska 1:50 eller så per text jag skrivit. Man blir inte direkt fet på den inkomsten, men det räcker i alla fall för att köpa en bok eller något annat skoj.

Andra bloggar om: , ,
Technorati Technorati tags: , ,
intressant.se

2 kommentarer:

Jonas E sa...

Visst är det alltid trevligt med en extrainkomst hur liten den än må vara, men nog skulle du kunna få åtminstone ett par klick till per månad om du integrerade dem lite bättre med layouten - typ byta bakgrundsfärg och kanske flytta runt dem lite?

Nåväl, grattis iaf!

Anonym sa...

Min timlön underskrider rejält din,i det här fallet. Jag bör nog också följa flOws råd - skriva nån liten rad om det också kanske.