torsdag, juli 26, 2007

NaNoWriMo från utsidan

För ett tag sedan skickade jag min NaNoWriMo-roman till några bekanta för att få kommentarer på den, vilket jag också fick. Jag har inte hunnit redigera allt enligt deras kommentarer (och kommer väl inte heller att göra fullt ut, även om jag håller med om mycket av kommentarerna), men jag har i alla fall börjat.

Nu har jag fått en annan NaNoWriMo-roman att kommentera. Det ska bli spännande att se hur den är. Min egen text är jag för nära för att kunna bilda mig en vettig uppfattning om, så nu blir det intressant att se vad någon annan har fått ihop på en månad.

Andra bloggar om: , , ,
Technorati Technorati tags: , , ,

1 kommentar:

Helena sa...

Vågar påstå att det ska bli ännu mer spännande att se vad du tycker. Den har ju varit väldigt hemlig hittills.

Det som känns bäst är att det inte gör så mycket om du sågar den. Jag har ändå stor behållning av att ha fått reda på att jag klarar av att framställa sammanhängande textmassa av den här mängden. Jag kommer garanterat att göra fler försök, nu när jag övervunnit spärrarna. NaNoWriMo var verkligen precis vad som behövdes!