måndag, juli 16, 2007

Dags att bli packad

Nu håller jag på att packa prylar för att i eftermiddag ge mig av mot scoutlägret Jiingijamborii i Skåne. Martin och jag kommer att ta det lugnt på vägen ner och beräknar att vara på plats onsdag kväll eller torsdag förmiddag.

Eftersom jag egentligen inte är scout utan bara åskådare kommer jag antagligen att få gott om tid att gå runt och titta på vad andra gör. Förhoppningsvis får jag möjlighet att prova klätterväggen som ska finnas där, och jag tänkte också ta med mig mina käglor och hoppas på att kunna träna lite. Jag höll på ett tag igår kväll och än så länge har jag inte fått ordning på det, men det känns att det inte är fullt så fumligt som det var från början. Vid det här laget har jag lagt ner mer tid på att lära mig jonglera med tre käglor trots att jag redan kan hantera tre bollar (utan att ha lärt mig käglorna) än vad det tog att lära mig att jonglera med tre bollar från att inte kunna någonting (det tog ungefär två timmar).

Andra bloggar om: , , ,
Technorati Technorati tags: , , ,

1 kommentar:

Emma Grön sa...

Hoppas att ni får det bra under lägerbesöket.