onsdag, november 01, 2006

Äntligen november!

Jag kan inte påstå att jag blev speciellt glad när jag tittade ut imorse och såg att det låg snö på allting men trots allt är det november, och det innebär att NaNoWriMo har börjat!

Normalt sett brukar jag ta det lugnt på lunchen och läsa några sidor i en bok, men idag tog jag en snabblunch och började skriva på min prolog istället. Jag hann inte färdigt med den, men nu har jag i alla fall 551 ord skrivna vilket innebär att jag bara har ungefär 99% av jobbet kvar.

Den lilla blå ikonen till vänster visar hela tiden hur långt jag har hunnit, och om man klickar på den så kommer man till en lista som visar hur långt alla mina bekanta som också håller på med NaNoWriMo har kommit. Bara tre av dem har skrivit något än, men av dem ligger två före mig. Nåja, jag kommer igen efter att ha jobbat några timmar till. I kväll ska det skrivas!

Andra bloggar om: ,
Technorati Technorati tags: ,

2 kommentarer:

Petra sa...

Jag har enorma problem att ta mig in på sajten överhuvudtaget. Har du det också?

Hans Persson sa...

Den går grymt segt de tider på dygnet som amerikaner är vakna. Om man tittar in på morgonen när de sover går det rätt bra.