söndag, november 05, 2006

Fortfarande på spåret

Jag satte som mål för mig själv att passera 10000 ord-strecket under helgen, och vid senaste summeringen hade jag 10300 ord. Det är inte bara skönt att ha lyckats hålla det målet, det betyder också att min statusrapport redan visar grönt för imorgon. Jag har alltså en dag till godo. Det betyder däremot inte att jag tänker lägga mig på latsidan och slappa en dag, för då kommer jag garanterat att fortsätta att tappa. Nu är det bara att fortsätta att stå på så länge det går som gäller.

Andra bloggar om: ,
Technorati Technorati tags: ,

4 kommentarer:

Petra sa...

Hur gör man en sån där fin statusrapport?
Jag har letat överallt på Nanosidan.

Petra sa...

Äsch. Bara för det hittade jag!

Anonym sa...

Lägg upp ett stycke som du är nöjd med så vi får se vad du har på gång!

Hans Persson sa...

Det är svårt att välja ut något vettigt. Jag har ju inte ens läst hela. ;-)