onsdag, november 29, 2006

Cachefrossa

På vägen upp till kursen jag ska hålla i Stockholm några dagar den här veckan passade jag på att stanna till och ta en geocache. När jag förberett det jag skulle träffade jag Martin och åt lite och sedan gick vi en sväng till ett antal cachear i Stockholm, så nu har jag rensat bort rätt många av de otagna cachearna jag haft i centrala Stockholm. Det finns några kvar, men de kräver ofta lite mer speciella förutsättning (klätterutrustning, båt, etc).

Totalt blev det 14 cachear besökta igår. Tolv av dem hittade jag, en såg jag men kunde inte få tag i utan speciella verktyg (en halvmeter ståltråd hade varit bra) eftersom den hade glidit ner i en spricka i en sten och ytterligare en hittade jag inte alls eftersom det helt enkelt var för mörkt för att se något och jag hade inte tänkt på att ta med mig någon ficklampa.

Andra bloggar om:
Technorati Technorati tags:

Inga kommentarer: