fredag, mars 31, 2006

Läst i mars

Under mars blev det en hel del läst.

Vanliga böcker


Serier
  • Arina Tanemura: Kamikaze Kaito Jeanne 5
  • Akira Toriyama: Kajika
  • W. I. T. C. H. 10
  • Gosho Aoyama: Mästerdetektiven 16
  • Gainax: Fjärde barnet (Neon Genesis Evangelion 6)
  • Arina Tanemura: Kamikaze Kaito Jeanne 6
  • Misaho Kujiradon, Courtney Love & D. J. Milky: Princess Ai
  • Arina Tanemura: Kamikaze Kaito Jeanne 7
  • Gosho Aoyama: Mästerdetektiven 17


Tjugo titlar på en månad är mer än både i januari och februari, trots att jag tyckt att jag läst en hel del redan då. Å andra sidan är det fortfarande en hel del serier (om än mindre än hälften). Detta tempo ger 204 titlar som årstotal om jag läser lika mycket året ut. Det betvivlar jag fortfarande. Det sade jag förra månaden också, och sedan blev det ännu mer nästa månad...

Även i mars har jag läst böcker av två nobelpristagare jag inte läst tidigare. Jag kanske kommer ikapp till slut, i alla fall.

Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer: