fredag, november 13, 2009

Jobbfri

Idag har jag gjort min sista arbetsdag på Ingate Systems där jag jobbat de senaste ungefär nio åren. Det kontoret jag jobbat på i Linköping kommer att stängas, och eftersom jag inte har lust att flytta till Stockholm så är jag alltså nu utan jobb. Jag håller så klart på att leta efter nytt jobb, men jag har inte hittat något lämpligt än. Å andra sidan känns det inte helt fel att få lite ledigt heller, faktiskt. Ett nytt jobb efter nyår känns lagom, så kan jag ta det lugnt och fixa saker hemma ett tag. Kan tomten leverera ett nytt jobb, tro?

Å andra sidan, är det någon som har ett ledigt datajobb till övers så säg till! Eller nåt annat skoj, för den delen.

Andra bloggar om:
Technorati Technorati tags:
intressant.se

3 kommentarer:

Anonym sa...

Om man kan någonting som C/C++/Java kan man hitta intressanta jobb på Ericsson i Mjärdevi, inom LTE-delarna. En del gamla Lysiter jobbar redan där.

Camilla sa...

Jag har ett ledigt jobb. Det innebär dukning av frukost, städning, tvättning, handling, läxläsning och att laga middag till jag kommer hem.

Tyvärr är det dåligt betalt, men visst låter det intressant?

/Frun

Toma sa...

:(
kan du inte känna pengar med din blog?