söndag, april 15, 2007

Blandade uppdateringar

Nu kan man se artikeln om bokbloggar som jag skrev om häromdagen på nätet.

Flygplatsstrejken som hotade att krångla till min resa till Antwerpen idag är slut, så jag kan resa som det var tänkt.

Under förmiddagen idag har jag passat på att surfa lite om Antwerpen som jag alltså kommer att tillbringa nästa vecka i. Jag har konstaterat att nästan alla geocachear där är multicachear med tio steg eller så, och dem kommer jag inte att ha tid med. Någon cache ska det förhoppningsvis kunna bli i alla fall. Jag har också hittat en serieaffär några hundra meter från mitt hotell och en spelaffär ungefär en kilometer bort. Konferenslokalen jag kommer att tillbringa dagarna i ligger också vägg i vägg med det lokala zoot, och arrangörerna har fixat med gratis inträde.

Andra bloggar om: , ,
Technorati Technorati tags: , ,

1 kommentar:

Helena sa...

Ser fram emot Antwerpen-rapport sen då!