lördag, november 13, 2010

Vinn Svenska kulter!

För ett tag sedan recenserade jag Anders Fagers novellsamling Svenska kulter och gillade den. Efter det har den har kommit i nyutgåva via Månpocket. Nu kan den bli din!

Häromdagen fick jag brev från en reklambyrå som vill "tävla ut" ett signerat exemplar av boken, så härmed utlyser jag en tävling. Eftersom jag är inte är så förtjust i krystade tävlingar där man ska göra något bara för att ha gjort något så gör jag det enkelt för både mig och er. För att delta i tävlingen så ska man lista ut min epostadress (finns på bloggen) och hitta på ett bra ställe man vill att boken ska skickas till (förslagsvis sin egen adress). Jag drar en vinnare i slutet av nästa vecka.

Klart att du vill läsa bra svenska skräcknoveller! Bättre än de här är det svårt att hitta!

Andra bloggar om: , , , , , ,
Technorati Technorati tags: , , , , , ,
intressant.se

2 kommentarer:

urban sa...

...är det bara jag som inte hittar den £#@&¤ mailadressen??

Hans Persson sa...

Det kan vara så att den gömmer sig på profilsidan.