tisdag, november 30, 2010

And the winner is...

För ett tag sedan skrev jag att jag hade ett exemplar av Anders Fagers skräcknovellsamling Svenska kulter att lotta ut. Jag var övertygad om att det var nu i helgen tiden för utlottningen gick ut, men när jag nu tittar efter ser jag att det var förra helgen. Det måste vara att julen närmar sig som ligger bakom, för den har samma förmåga att smyga sig på mig utan att jag märker det. Nåväl.

Vinnare av den eminenta novellsamlingen blir bokbloggaren Petra Jankov Picha, en av personerna bakom Breakfast Book Club (och tidigare En annan sida). Jag önskar god läsning!

Andra bloggar om: , , , , , ,
Technorati Technorati tags: , , , , , ,
intressant.se

3 kommentarer:

Petra sa...

Åhå! Vad roligt! Tack!!!

Petra sa...

Hej!
Vad hände? Kommer det någon bok?
/petra

Hans Persson sa...

Har du inte fått den? Oj. Jag skrev till dem och lämnade adressen och fick svar, men det var i samband med att jag skrev det här inlägget. Jag påminner!