fredag, november 12, 2010

November betyder NaNoWriMo

Nu är det november och runt omkring i världen håller tusentals personer på att skriva romaner som de ska bli klara med på en månad. Jag är inte med i år, men jag var det 2006 och 2007.

Även om jag inte är med och skriver i år så tänkte jag ta tillfället i akt och börja redigera den roman jag skrev under NaNoWriMo 2006. Jag har fått kommentarer på den från ett halvdussin personer men inte börjat införa dem. Jag har inte läst om romanen efter att jag fick kommentarerna (det var för nära inpå att jag skrivit texten), men nu tänkte jag göra det och sedan börja skriva om där det behövs. Det återstår att se om det finns någon del av texten som inte behöver skrivas om.

Andra bloggar om: , , ,
Technorati Technorati tags: , , ,
intressant.se

Inga kommentarer: