torsdag, juni 11, 2009

Ny mp3-spelare till slut: Sandisk Sansa Clip

Min mp3-spelare gick sönder för ett par veckor sedan, så jag har inte kunnat lyssna på ljudböcker eller podcast på ett tag. Nu har jag till slut kommit mig för att skaffa en ny (Sandisk Sansa Clip), och provade den på väg till jobbet i dag. Jag kan inte komma med något genomtänkt uttalande om den än, men så här långt är jag nöjd.

Den låter vettigt, den håller reda på var i en timslång podcast jag slutade lyssna och den är liten och smidig (som namnet antyder har den en klämma för att sätta fast den i ärmen eller så). Min förra hade ett vanligt AA-batteri, så jag kunde ha med mig ett extra (även om batteriet räckte väldigt länge). Den här har inbyggt batteri och laddas via USB så det räcker att koppla in den till datorn när man kommer till jobbet för att den ska hålla sig laddad. Återstår att se om jag kommer ihåg att göra det...

Andra bloggar om: , ,
Technorati Technorati tags: , ,
intressant.se

Inga kommentarer: