söndag, november 30, 2008

Filter gör det igen

Häromdagen kom det senaste numret av Filter. Det tog ett par dagar innan jag hann börja läsa i det, men när jag väl börjat var det som vanligt hopplöst att lägga det ifrån sig.

Den här gången handlar det bland annat om skidåkning på Mount Everest, Per Gessle, nätforumet Flashback och kampen för att bevara bonobo-apan. Det gör inget om du skulle råka tycka att något av detta inte låter intressant. Börja läs artikeln så ska du se att du fastnar i den i alla fall.

Andra bloggar om: , ,
Technorati Technorati tags: , ,
intressant.se

1 kommentar:

Maud/En bok om dagen sa...

Just artikel om Flashback fick mig att vilja köpa tidningen - men sen tog snåljåpen i mig över och muttrade "Men du köper ju så många tidningar..." och så lämnade jag tidningen åt sitt öde. Nu ångrar jag mig. Jag måste nog köpa den i alla fall!