onsdag, maj 14, 2008

Vinn Sommardöden av Mons Kallentoft!

Natur och Kultur har varit vänliga nog att ge mig tre exemplar av Mons Kallentofts kommande deckare Sommardöden att lotta ut till mina läsare. Precis som sin föregångare, Midvinterblod, utspelar den sig i Linköping vilket jag tycker är extra kul eftersom det är där jag bor.

För att delta i utlottningen, mejla ditt namn och adress till unicorn@lysator.liu.se senast den 18:e maj (boken släpps den 22:e).

Jag har tidigare recenserat första boken i serien, Midvinterblod.

Andra bloggar om: , , , , ,
Technorati Technorati tags: , , , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Sugen på att tävla? Vet du om en tävling? Eller du kanske anordnar en tävling? Kika in hos oss, släng in en kommentar och vi för ryktet vidare! Tipsa även dina vänner om oss på Bloggtävlingar!