torsdag, september 27, 2007

Bokmässan

På lördag tänker jag vara i Göteborg och mingla med en massa andra bokintresserade personer på årets bokmässa.

Jag får däremot erkänna att jag inte har ett lika ambitiöst program som Bokhora som både har ett eget intervjuprogram och en speciell bokmässeblogg. Något slags rapport från mitt mässbesök kommer det att bli här också, men den kommer nog inte förrän jag kommit hem igen.

Om någon av er läsare är på bokmässan under lördagen så vet 0733-583107 var jag finns om ni har lust att säga hej.

Andra bloggar om: , ,
Technorati Technorati tags: , ,

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej!
Vi träffades på Bokmässan - du föreslog att jag skulle läsa Karin Alvtegen :) Hittade äntligen hit! Ska treva mig runt lite mer

kramkram

Hans Persson sa...

Välkommen hit!