måndag, juli 07, 2008

Ladda ner Lapidus

I dag är sista dagen man kan ladda ner hela Jens Lapidus Aldrig fucka upp som ljudbok från DN. De senare delarna kommer att ligga kvar ett tag till, men om man inte varit med från början och hämtat den första delen så är det sista chansen i dag.

Jag har precis stoppat in filerna i min mp3-spelare men inte hunnit börja lyssna än. Förhoppningsvis är den lika bra som Snabba cash.

Andra bloggar om: , , , ,
Technorati Technorati tags: , , , ,
intressant.se

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har kommit till del 95 av 298 och ska inte göra någon spoiler av innehållet. Det är den första ljudbok jag gett ett seriöst försök och även om det tog en stund att vänja sig vid formatet så har jag insett att det finns vissa fördelar med det. Happy reading.

Anonym sa...

Har helt missat att man kunde göra detta. Tack för tipset. Hoppas den är av samma klass som snabba cash.