torsdag, augusti 03, 2006

Födelsedag och Skänninge marknad

Idag fyller jag år och fick bland annat Stieg Larssons Flickan som lekte med elden och en ny cykelhjälm (den gamla håller på att falla sönder).

Efter att ha lämnat av Martin hos mina föräldrar åkte vi iväg till Skänninge marknad (via ett par geocachear). Det kändes som om marknaden var ovanligt liten i år. Att det var mindre folk än vanligt var väl inte så underligt eftersom det regnat större delen av dagen liksom de närmast föregående dagarna (även om det faktiskt höll upp nästan helt medan vi var där). Det var dock färre stånd än det brukar vara också, och det kan knappast bero på de senaste dagarnas regnande eftersom man vad jag vet måste boka sin plats långt i förväg.

Det fanns som vanligt ett antal stånd som sålde både nya och begagnade serier. Jag hittade inga av de Linda & Valentin-album jag saknar, men lite serieinköp blev det i alla fall:

  • Neon Genesis Evangelion 7
  • Mästerdetektiven Conan 23
  • Chobits 5
  • Gaston: Katastrofernas konung
  • Iznogoud: Allting upp och ner!


Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer: