tisdag, juni 20, 2006

Ingen kommer att kommentera, bergis...

4 kommentarer:

Johan A sa...

Fast man behöver ju bredbandsabbonemanget för att läsa andras bloggar, så några pengar sparar man ju inte på att sluta blogga! Annars hade det varit frestande...

Hans Persson sa...

Nja. Skriver gör jag nog alltid, blogg eller inte blogg. Exakt var texterna hamnar varierar lite, men nog skriver jag.

Och så måste man ju som sagt få sin dagliga dos bloggar. Och nyheter. Och allt möjligt annat som jag använder nätet till numer. För de allra flesta ämnen går jag numer till datorn först om jag behöver slå upp något. Utan bredband känner jag mig instängd.

Magnus Runesson sa...

Man kan ju annars alltid roa sig med att Google Analytics och se vilka som läser eller iallafall vart de kommer ifrån.

Cissi sa...

Läser blaskorna jag inte vill köpa på nätet, så att jag hänger med i alla nakenchocker och kupper!
Plus alla bloggar såklart. Och med din överskrift på inlägget kunde jag naturligtvis inte låta bli att kommentera...