torsdag, juni 22, 2006

Det var inte bara jag som skulle till Forex

Idag åkte jag ner på stan på lunchen innan jag åt för att ta en snabb sväng till Forex och växla till mig euro till Italienresan. Eller så hade jag tänkt mig, åtminstone. När jag kom fram till Forex var det fullt på trottoaren utanför och min nummerlapp låg 26 nummer framåt i tiden, så mitt planerade femminutersbesök tog över en halvtimme. :-(

Jag passade på igår att titta igenom burken på skrivbordet där jag brukar lägga överblivna pengar efter utlandsresor och tog med mig det som borde vara värt något. Mina euro är sålunda inköpta för japanska yen, brittiska pund, danska kronor, singaporedollar, amerikanska dollar och svenska kronor. Bottenskrapet i växelburken räckte inte till hela reskassan, men det var i alla fall värt mer över 1200:-.

Andra bloggar om: , , , ,

Inga kommentarer: