fredag, juni 25, 2010

Bokmarknadsföring

Som bokbloggare händer det att jag får recensionsexemplar som jag inte har bett om, och ibland gör förlagen sitt bästa för att sticka ut ur mängden. Det senaste exemplet är B. Wahlströms som skickade Becca Fitzpatricks Fallen ängel och skickade med en svart fjäder:



Tidigare exempel är Simon Kernicks Handel med döden som kom i ett genomtänkt paket gjort av en brittisk dagstidning och med en tunnelbanekarta från London bifogad och Tim Davys Amberville som åtföljdes av en hel serie prylar med rätt tveksam koppling till boken (disktrasa, tändare, purjolök, ...).

Andra bloggar om: , , , , ,
Technorati Technorati tags: , , , , ,
intressant.se

2 kommentarer:

Åsa Schwarz sa...

Av skäl som jag tror du förstår blev jag lite nyfiken på den där boken. Kommer en recension?

Hans Persson sa...

Det ska det väl förhoppningsvis göra så småningom, men jag tänker inte lova något om när.