tisdag, juni 06, 2006

Riktig frukost

Nu är jag färdig med dagens kurshållande. Några på kontoret tyckte att jag skulle följa med dem och äta riktig kinesisk frukost tvärs över gatan från mitt hotell imorgon istället för den tråkiga hotellet hade (som inte var dålig, även om den inte på något sätt avslöjade att den serverades i Asien). De tyckte dock att jag skulle äta lite frukost på hotellet först, om jag inte skulle gilla den kinesiska. Jag har svårt att tro att det skulle kunna vara så underligt att jag inte blir mätt på det, men det återstår naturligtvis att se. Jag tänker chansa, i alla fall.

Andra bloggar om: ,

1 kommentar:

Cissi sa...

Nå, vad tyckte du om den kinesiska frukosten? Jag åt en variant på ett hotell i Peking, och det var som att äta vilken middag som helst, med nudlar o fläsk o grönsaker...