söndag, februari 18, 2007

Betaläsare sökes

Nu har jag kommit igång med att läsa igenom och snygga upp min NaNoWriMo-roman. Jag är långt ifrån färdig än, men eftersom jag har tid den här veckan så hoppas jag vara färdig med en första genomredigering i slutet av veckan.

När jag är klar med det skulle jag vilja att några andra läste den och kommenterade. Jag har två frivilliga sedan tidigare, men ett par till vore trevligt. Om du har lust att läsa en skräck/dark fantasy-roman på drygt 130 sidor om en vecka eller så och sedan tala om för mig vad du tycker om den så vore jag tacksam. Jag vill veta både vad som fungerar och vad som inte fungerar. Om du kan tala om varför något inte fungerar är det naturligtvis ännu bättre.

Sedan tidigare finns två kapitel tillgängliga på webben som smakprov.

Andra bloggar om: , , ,
Technorati Technorati tags: , , ,

2 kommentarer:

Helena sa...

Kul! Jag vill, som du vet. Förhoppningsvis får jag tid att fixa till min egen text snart också... fast det dröjer nog några veckor till eftersom jag har mycket att göra nu.

Maria sa...

En lätt förvirrad museolog undrar om hon redan har anmält sig? Annars passar hon på att göra det nu!