söndag, september 14, 2008

Lär dig att bygga vad som helst

På sajten instructables.com kan man hitta byggbeskrivningar till ungefär vad som helst. De är sorterade i diverse kategorier och det går att söka, så det brukar inte vara så svårt att hitta det man behöver.

Eftersom alla beskrivningarna är gjorda av sajtens användare så går det också bra att kommentera dem och få svar på frågor om beskrivningen inte är tydlig nog.

Jag har tidigare använt några av beskrivningarna, som exempelvis en om att bygga en svävande bokhylla som jag inspirerades av för att bygga en egen bokhylla utan upphängningsanordning.

Nu har jag även provat att göra en egen beskrivning av hur man bygger snygga förvaringslådor. Det fungerade ganska smidigt att skapa en egen beskrivning, även om jag fick pilla lite för att få saker att visas i den ordning jag ville.

Andra bloggar om: , ,
Technorati Technorati tags: , ,

Inga kommentarer: