söndag, oktober 29, 2006

Intervju om NaNoWriMo

Nu har jag blivit intervjuad av Corren om mitt NaNoWriMo-deltagande, så jag lär synas i tidningen på onsdag.

Det börjar nästan bli en vana att Corren skriver om mina fritidsintressen. Det här blir faktiskt fjärde gången:



2000-02-18: Linköpings Science Fiction-Förening presenteras som en del i en serie om föreningar i Linköping.



2004-07-20: En presentation av Projekt Runeberg.



2005-05-07: En introduktion av vad Geocaching är för något.

Andra bloggar om: , , , , , , ,
Technorati Technorati tags: , , , , , , ,

2 kommentarer:

Petra sa...

Coolt! Runeberg ja. Det var Lars Aronsson som startade den väl?
Jag har skrivit om Jonas Gardell där för hundra år sen! :-)

Hans Persson sa...

Det stämmer. Det är han som står till höger på bilden till den artikeln.